fredag 23 juli 2010

Allsång på Skansen...i tisdags...




I tisdags var det en speciell "Allsång på Skansen" för då hade familjen John tagit sig till huvudstaden för att ha lite trevligt och bland annat var det Skansen som fick besök av dem. Själv satt jag ivrig framför TVn och kollade om jag skulle se mina kära - men nej då inte heller...fast jag stirrade på publiken för långt bak.."de mina" hade ju tagit sig relativt långt fram och Marie lyckades till och med få autografen av Salem al Fakir fast hon försökte att få Thomas di Levas men det gick inte..han stack förbi som bara den och hon fick nöja sig med "vår nya stjärna" - Salem... Jag tyckte det var väldigt bra denna gång och förundrades och förvånades över kvinnan som spelade trumpet, banjo, säckpipa och sjöng för full hals - Gunhild Carling. Hon kunde sannerligen svänga till det!

Och glad blev jag när familjen kom välbehållna hem igen och jag fick fina bilder från John...

Inga kommentarer: