torsdag 10 juni 2010

Skolavslutning och stövlar..och ett gott skratt!





Tänk så tokigt det kan bli när man inte fattar "galoppen"! John skickade några bilder igår på ett nyfött föl som var alldeles underbart sött och samtidigt bjöd han hem mig till fika på barnens skolavslutning som jag trodde var imorgon och fattade det som om jag skulle hänga med och kolla på fölet. Stövlar tog jag med mig och min kamera och när John hämtade mig så svängde han hem till sig och jag blev lite förvirrad..frågade vart hästen var..det finns ju hästar lite här och var och även bortåt Johns håll... John tittade förundrad på mig och sa "men mamma vi ska fika..det är skolavslutning och vi ska käka lite smörgåstårta"...oj, vilket gott skratt jag fick...jag fick nästan ingen hejd på mig..så kan det gå när man inte hör upp ordentligt... (och hur glad fölets mamma var över sitt nyfödda barn ska ni också få se på bild)

Om nu John funderar på att sluta med fotojobb så kan han alltid börja med tillverkning av smörgåstårtor för det gör han så himla goda och vackra blir de alltid eller vad tycks..? En är vegetarisk och en för icke vegetarianer...okey..jag är lakto-ovo-vegetarian (mjölk, ägg och grönsaker).

Inga kommentarer: