lördag 19 juni 2010

Grattis Victoria och Daniel!!



Ett stort GRATTIS till Victoria och Daniel på bröllopsdagen!
Dagen till ära har jag köpt en ny fasadflagga.. Bröllopet är historiskt och kul att man var med "på den tiden"... Hur jag än tycker om kungligheter så representerar denna familj vårt land och det gör de väldigt bra anser jag... fast jag minns när John gick högvakten vid slottet så sa jag faktiskt "du är min prins käre son så jag hoppas kungen vaktar dig också ifall det händer något" - jag hade inte heller då möjlighet att åka upp och kolla på högvakten och min son vilket jag tycker är väldigt sorgligt. Hade varit roligt att se honom! För mig har alla människor lika värde fast när det kommer till ens egna barn och barnbarn så är de ovärderliga...det bästa som finns på denna jord... Att födas till kung och krona är konstigt i mitt sätt att tänka men ändå ser jag fram emot att detta kärlekspar får varandra och ska kolla på TV när de säger "ja"... Så vältrimmade och utbildade som denna kungafamilj är så bör de nog fortsätta sitt jobb och tycker de själva illa om det så får de väl avsäga sig plikterna och vi får republik istället för monarki...men tills dess så dras jag med i bröllopsyran...lycka till Victoria och Daniel!

Inga kommentarer: