måndag 28 juni 2010

Dessa kära djur...





Efter Ikea så körde jag hem Andreas igen och tog en paus hos familjen John.. Gissa vad deras lille vovve ville ha...jo ett tomt ormskinn..en orm som lämnat sin hud kvar i naturen och kanske skulle smaka smaskens.. Så fick jag äntligen se katten "Pettsson" som familjen John förbarmat sig över och tagit hand om - han platsade inte längre i sitt tidigare boende utan riskerade att avlivas. Oj vilken stilig katt! Malin myser med "Busan" i famn och när jag sitter där så berättar jag för dem att när jag nu kommer hem så är jag säker på att Rex "städat" kattlådorna...det gör han jämnt om en katt gör sina behov medan han är ensam med dem så går han som på räls rakt in och puttar sand över bajset och tack o lov så äter han det inte utan vill gräva ner det rejält...och han blir ju avslöjad varje gång tack vare den vita nosen...vilken vovve..jag älskar honom!

Inga kommentarer: