fredag 20 augusti 2010

Chock och glädjetårar..John och Marie har gift sig!







Skulle precis åka iväg med John och Maries bil som jag fått låna medan de tagit sig en "sväng till Norrköping"..då ringer telefonen och det är John som undrar om jag kan gå in på hans blogg och kolla bilderna de tagit där "om de blev bra för han har tagit dem med mobilen"...klart jag gör..blir så glad över denna teknik. När jag slår upp sidan på hans blogg så står John och Marie där med ett vigselbevis i handen...och nu kan vi snacka om stillestånd...och en gapande mun.. DE HAR GIFT SIG DE LURINGARNA!! Ingen kan bli gladare än jag...har tjatat om detta i så många år och så ska de bara ta "en sväng till Kolmården med barna" - säger de så oskyldigt...fast jag sa till John häromdagen att Marie ser så strålande ut..klart med den överraskningen i beredskap. Ja nu vet ni också detta fantastiska som skett - ni därute i periferin som följer mig och läser min blogg. Dessa tu har varit sambos sedan 1988 - förlovade sen dess och så trodde jag det skulle förbli men nej då - en glad överraskning så man nästan trillade av stolen blev det. Kram och grattis och lycka till mina älskade nygifta - John och Marie Hall - det var på tiden!!! Nu ska här firas! (och deras barn visste inget heller förrän de i stort sett sa "ja")

MIN FÖRSTFÖDDE HAR GIFT SIG - ÄNTLIGEN!! Och jag är så glad för min svärdotter Marie!!

Inga kommentarer: