tisdag 4 maj 2010

Löjtnantshjärtan från en vän!


Idag känner jag mig lite vissen efter en natt när magsjukan slog till...jämmer och elände så ynklig jag känner mig... nu har det lugnat sig men kramperna i magen känns än så vi får väl se hur länge det dröjer innan jag besöker "min vän toan" igen.. Har i alla fall en stund för mig själv här vid datorn och kollar åter ett mail som jag fick från Birgitta igår och med ens så känns det hopp om livet igen för en vacker bild där löjtnanshjärtan strålar emot mig - en blomma som jag älskar och väntar på ska börja blomma på min uteplats också..där den sakta men säkert växer sig större för var dag och har gjort så i många år... Hoppas febern och magsmärtorna släpper för nu vill jag ut och andas in alla växters olika dofter härute på min uteplats... Det är bara att glädjas över vänner och blommor och bli frisk igen!

Inga kommentarer: