måndag 8 augusti 2011

På besök hos bror min i Deje..

John o Marie kom från Norge och anslöt med oss i Deje och här sitter de mätta och belåtna - precis som vi blev.. I. och B. är inga linslusar så därför är de inte med på bild..

På besök hos bror min och min underbara goa svägerska i Deje - där allting trivs tycks det både växter och människor och hunden Rambo! Vi var där i lördags och hade svårt att slita oss därifrån för att åka hem till Örebro igen...de ska ha ett innerligt tack - Bernt o Ingrid - för den fina dagen i Deje!

Vi hade i alla fall tur med myggen för just nu läste jag hur plågade de är i Deje med omnejd (NWT-nättidning lokalt Forshaga) så folk o djur knappt kan vara utomhus..men hos bror min var det myggfritt under dagen..mot kvällen dök de upp men då stängdes de ute och vi satt på den inglasade delen och njöt av kvällsfriden...innan vi återtog färden mot Örebro.

Inga kommentarer: