onsdag 3 november 2010

Grattis Jelena på 10-årsdagen!!



JELENA MED KOMPISEN REX - GODA VÄNNER!
Här är "Coola Jelena" ännu inte året fyllda...

Idag fyller mitt yngsta barnbarn 10 år och jag önskar henne ett härligt fint nytt år och naturligtvis en rolig och minnesrik födelsedag!

Barnbarnen är min glädje och ger mig många tillfällen till munterhet..eller vad säger ni om när Jelena var hos mig senast och vi var i Varbergaskogen och plockade mossa mm så frågade Jelena mig varför jag fotar så mycket och jag svarade att det är roligt att ha när jag blir riktigt gammal och grå att sitta och kolla korten och minnas och även du kan han glädje av dem när du blir äldre..då kom det; "när jag blir gammal då ska jag gå här med min dotter och vara lika knasig som du"..?..är jag knasig, sa jag och skrattade...ja du är rolig du farmor... (en komplimang som heter duga..eller?)

Inga kommentarer: