onsdag 11 januari 2012

Ut med det gamla och in med det nya!


(Underredet är till den barnvagn jag köpte till John när han var bäbis 1969 och det håller än..även att frakta tunga TV-apparater på...fast själva insatsen gick till slut sönder men så låg Rex i den också..jovisst gjorde han det!)

Ibland går det undan..min TV gick sönder häromdagen och idag kom John med "min gamla" som barnbarnet Lina fått av mig men ej använde längre då hon köpt en ny..fast den som John kom med har jag faktiskt fått av honom tidigare plus den som nu gick sönder...så nu kom den "gamla" hem igen. Tänk vad man snabbt vänjer sig till TVn och den är sannerligen ett sällskap på kvällar när man är själv..fast katten Kajsa tycker nog att jag ska glo på henne istället tycks det med "den blicken" hon visar mig...kul katt..söt katt..min Kajsa...

Inga kommentarer: