fredag 6 januari 2012

Ensam i Varbergaskogen...




Idag vaknade jag med värk runt höften på höger sida och för första gången sedan jag kom hem fick jag ta en Alvedon..så illa var det..men efter en stund så insåg jag att jag måste ut i solen och röra på mig..så jag ringde till sonen Björn om mina planer och han blev rätt orolig av förståeliga skäl när jag berättar att jag vill gå i skogen "som förr" så om han skulle ringa så har jag mobilen med mig.

Sagt och gjort...jag gick "min runda" in i skogen fast bakvänt..gick in där jag brukar komma ut på mina promenader med Rex och andra vovvar jag "lånar"..

Nu har "Stormen Emil" också gjort sitt i skogen och det var rena hinderbanan därinne för nu hade än fler träd brutits av och fallit offer för de starka vindarna och jag kunde inte annat än fota förödelsen..men nöjd ändå med min promenad så kunde jag ju inte annat än fota mina röda kinder när jag satt mig här vid datorn..håll till godo kära ni därute i periferin...ut i solen med er..dä ä så himla skönt!!

Inga kommentarer: