lördag 7 januari 2012

A happy day in Varbergaskogen!





Igår kom älskade barnbarnet Malin och idag gick vi en rejäl skogsrunda - den jag brukar gå med vovven Rex (och Nilsson mfl) och det är över ett år sedan nu. Visst känns det vemodigt utan min fyrfota vän men nu hade jag en solstråle med mig och det var Malin och vi knatade på och hade trevligt och fotade och tog det lugnt mellan varven för jag ska ju inte ta i för mycket i början. Vikten har dalat och kläderna börjar faktiskt bli "större" och säckiga. Jackan kunde jag inte få om mig för en månad sen men nu åker dragkedjan igen när jag nu kan andas och gå - om än lite ansträngt ibland så känner jag mig piggare för var dag och hoppas naturligtvis att så ska förbli... Visar lite bilder från promenaden för jag är så glad över den att jag vill dela denna positiva dag med er också! Håll till godo! Och Malin fotade vackra skogsolvonbär, mig och mycket mera!

Inga kommentarer: