söndag 9 december 2012

Vinterbilder i Varberga









Då jag varit sjuk i feber och hosta sedan tisdag kväll så har jag inte orkat promenera och hålla igång hjärta och lungor som är så viktigt för mig för att få tillbaka min kondition och inte bli allvarligt sjuk igen - men idag tog jag klivet ut i vinterlandskapet som hade 13-16 grader kallt. Det knastrade under kängorna och knappt något folk var ute mer än några som åkte pulka i backen och några som rastade hundar..sedan var det tyst och stilla och helt underbart i skogen...

1 kommentar:

nina sa...

Fina bilder på er vinterstad.
God jul i efterskott...Gottnytt år får jag väl önska lite i förväg. Min blogg är igång,men just nu verkar den fått fnatt för jag har fått upp en reklambild. Vet inte om ni som är inne ser det, men jag ser den när jag loggar in och jag kan inget göra just nu :/
Men här har vi haft det lungt i jul. Jag har något som för mig är väldigt märkligt "örongångsinflamation". Haft det typ 1 månad,men jag har inte orkat gå och kolla...men jag var iväg igår och fick droppar + pencilin så det är väl snart över så jag kan höra igen...så med andra ord blir även nyår lungt här hemma...Ha det bra!